• (Android/iOS) Sword Play! Мастер Клинка 3D коди збільшують дорогоцінні камені

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sword Play! Мастер Клинка 3D ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sword Play! Мастер Клинка 3D IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ коди збільшують дорогоцінні камені ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sword Play! Мастер Клинка 3D 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Це дуже чиста і проста гра, вона хороша, але... так багато реклами! Видаліть деякі, і я міг би поставити йому 4 зірки. Інша справа, коли ви перебуваєте поруч з ворогом, вони такі ж жорсткі, як справжній гравець! Зробіть рекламу коротшою, будь ласка, знаєте що... ця гра потребує серйозного розвитку! Так багато проблем із цією грою, що я навіть можу порахувати! Будь ласка, виправте гру. Створіть нову гру, щоб я теж міг грати в неї.

    Гарна концепція, але реклама мене відлякувала. Занадто багато. А деякі рівні важкі як пекло.

    50 рівень не реально пройти тому 1

    Брат, як на кожному рівні ви отримуєте рекламу, а дурні нагороди безглуздо шліфувати, бо просто не грайте, для цього потрібна серйозна робота та допомога, щоб це було наполовину пристойно

    Це була весела гра, поки вона тривала, але коли я намагаюся грати зараз, вона просто каже, що завантажується, і не дає мені грати.

    хороша маленька програма, але переповнена такою кількістю додань, і я погано завантажується

    Кожну секунду я намагаюся грати так, як з’являється щоразу, і мені це не подобається всім, хіба що, ви втратите деякі завантаження, якщо реклама продовжуватиме з’являтися, і я знаю, що вони хочуть заробляти гроші, але це нечесно, що вони намагаються розважитися і ти зробиш настрій зниженим, якби в цій грі була діаграма кількості реклами, вона була б настільки високою, і саме тому ти повинен припинити розміщувати рекламу, просто попрацюй, якщо хочеш грошей, навіть мене це дратує люди сумують, і якби існувала діаграма того, наскільки низька кількість реклами була б 0

    Sword Play! Ninja Slice Runner Jangovar ipf

    Я тільки захожу зразу завися буть ти проклят майстер клинків 3d плей

    Це все ще весела гра, але кожен раз, коли я граю в гру, вона все ще залишається на одному місці, я не можу грати в гру, яка ледь працює!

    Ця гра гарна, але теж нудна після рівня 100. Тому що одні й ті самі речі відбуваються знову і знову, будь ласка, зробіть цю гру важкою, це дуже проста та легка гра. Але мені дуже подобається ця гра, зараз я на 214 рівні, але те саме повторюйте, будь ласка, ускладніть

    Мені подобається гра, але вона зависає щоразу, навіть якщо у мене хороший пристрій, будь ласка, виправте це

    Ця гра хороша, але коли я намагався отримати приз, на який працював, проходячи рівні, мені потрібно було подивитися рекламу. Це не має сенсу. Тому я подивився рекламу, очікуючи 1 оголошення, ВОНО ДАЛО МЕНІ 3 ОГОЛОШЕННЯ ПЕРІД. Я був роздратований, тому вийшов з гри. Все, що я хотів зробити, це отримати свій приз.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :