• (iOS) Smash Hit تقلب منابع بیشتر

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ تقلب منابع بیشتر ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    بازی از یک سطح و یک حالت تشکیل شده است و هر بار که توپ های شما تمام می شود، از ابتدا دوباره شروع می شود. بازی به شما در مورد نقاط بازرسی ذخیره شده می گوید اما در نسخه رایگان این دروغ است. شما می توانید واقعاً در آن خوب باشید، اما در نهایت از صفر شروع مجدد خواهید کرد. حالت های بازی دیگری نیز وجود دارد، اما شما حتی نمی توانید ببینید که آنها در مورد چه چیزی هستند. 2 دقیقه پخش و حذف شد، خسته نباشید دانلود کنید. بازی واقعاً متوسط است.

    بهترین اما خیلی زود توپاش تمام میشود

    من پریمیوم را خریدم و به دلایلی بازی هنوز فکر می‌کند باید (دیگری) حق بیمه بخرم؟ چرا؟ تا الان دیده ام که فقط یک بار باید برای یک بازی پول پرداخت کند. ویرایش: پس از خواندن نظرات دیگر در اینجا، من تنها کسی نیستم که چنین مشکلی را دارم. آخرین به روز رسانی از سال 2015... کیسه های خوب... توصیه برای دیگران: این بازی را نصب نکنید و حق بیمه را خریداری نکنید!

    عالی والا اگه می شد از جایی که سوختی بازی کرد بهتر می شد

    من هم مانند برادلی برای نسخه پریمیوم پول پرداخت کردم. در حین بازی چندین چک پوینت را ذخیره کردم اما بعداً وقتی به بازی برگشتم دوباره از ابتدا شروع کردم. رفتار شرم آور در حال حذف نصب

    Omg... کنترل ها خیلی آزاردهنده هستند. وقتی بازی را متوقف می‌کنم و اعلان‌ها را پایین می‌آورم، بازی از سر گرفته می‌شود و من تصادفاً روی راه‌اندازی مجدد کلیک کردم. هر وقت روی چیزی در سمت چپ پایین کلیک می کنم، تصادفاً روی تقویت کننده کلیک می کنم ... لطفاً اینها را اصلاح کنید.

    وای عالیهههههه

    Smash Hit Arcade val

    یک بازی شگفت‌انگیز بدون تبلیغات است، اما زمانی که می‌خواهید از آخرین بازرسی خود شروع کنید، اگر آزمایشی بد می‌خواهید

    سلام خیلی خوب است

    من خیلی به این بازی وسواس دارم، می‌توانم پریمیوم بخرم اما نمی‌خواهم، چرا؟ چون می‌خواهم بازی را به روشی درست به پایان برسانم، که راه من است، یعنی بازی بدون چکپوینت، برای من خیلی دیر شده است، کاملاً به آن متعهد هستم، اما به نظرم بازی کردن خیلی خوب است، چالش برانگیز است. من می توانم این را به شما بگویم، اما عالی است، 10 از 10، امتیاز عالی برای من، گرافیک آن را دوست دارم، واقعاً روان است، به خوبی انجام شده است

    من فقط دوستش دارم از بچگی بازیش می کردم اما نصبش کردم مثل اولین بازی من بود که صداهای گرافیکی شگفت انگیزی را دانلود کردم و اینکه چطور باید هوشیار و بیدار باشید تا از آن استفاده کنید بازی عالی برای آرامش و آرامش اگر مشکلات خشم دارید توصیه کنید

    خیلی خوبه من قبلا اما حذف شد به خاطر این الان دوباره این بازی را نصب کردم اما چون اسمشو بلد نبودم نوشتم توپ شیشه شکن

    این یک بازی واقعا عالی است. اول از همه، بدون تبلیغات. مثل اینکه در جامعه بازی های موبایل غیرممکن است، شگفت انگیز است. در مرحله دوم، آن را بسیار کم است. این بازی از نظر الحادی خوشایند و آرامش بخش است (گاهی). و در نهایت هزینه. بازی رایگان است اما حق بیمه فقط 2 دلار است. این یک معامله بزرگ است. به شدت توصیه می شود.

    بازی خوب است.. کنترل بسیار منظم است اما.. برای باز کردن سطوح دیگر پول می خواهد! یعنی wth؟! اگر بعد قبلی را پاک کرده ام پس چرا نمی توانم قفل را باز کنم و بعد بعدی را وارد کنم؟ و همچنین، من یک تقلب پیدا کردم، و بعد از آن تقلب.. این بازی مانند یک بازی کودکانه بود. قبل از آن، سختی آن HARD PRO بود، اما بعد از اینکه آن را پیدا کردم، می‌توانستم به بیرون از توپ ادامه دهم و همچنان می‌توانستم ادامه دهم!

    از بچگی عاشقش بودم

    خوبه وقتا باهاش وقت میگذرونم تجربه رو زیاد میکنه

    من این بازی رو سالها پیش بازی کردم، اون موقع هم مثل الان خوب بود، یک تشکر عالی به بخش گرافیک میگم که هیچ قسمتی از بازی رو عوض نکردم، این y من بهش 5 ستاره میدم، اگه بتونم من به آن بیش از 5 ستاره می دهم.

    بهترین بازی رضایت‌بخشی که تا به حال بازی کرده‌ام، همچنین هیچ تبلیغاتی وجود ندارد که بازیکن را آزار نمی‌دهد، شما این بازی را از این نظر برای من نساخته‌اید، همچنان موسیقی فوق‌العاده شگفت‌انگیزی است، بنابراین به آن امتیاز دادم 5 ستاره، این بازی شایسته بازی سال است، اما متأسفانه دست کم گرفته شده است

    وجدانن و شرافتن هرکی نکند ضرر کرده است

    بازی عالی - مدت زیادی از به‌روزرسانی گذشته است، اما حتی با آخرین به‌روزرسانی (ژوئن 2019) اگر «خرید را بازیابی کنم» (من برای نسخه کامل آن را سال‌ها پیش پرداخت کرده‌ام) هنوز نمی‌توانم به دستاوردها/ تابلوهای امتیاز دسترسی داشته باشم (من سال‌ها پیش هزینه نسخه کامل را پرداخت کرده‌ام) اما اگر آن را حذف/نصب مجدد کنم هنوز نمی‌توانم 'بازیابی خرید' من می توانم به دستاوردها/ تابلوهای امتیازات دسترسی داشته باشم... چرا؟؟؟

    بازی شگفت انگیز است، اما این واقعیت که شما باید برای پست های بازرسی هزینه کنید، احمقانه است. حالا می دانم که شما از این پول دریافت می کنید، اما من برای رسیدن به ایست بازرسی کار کردم، پس چرا نمی توانم از آن استفاده کنم.

    خیلی خوبه عالیه یه ستاره کم کردم چون یه کوچولو لولای بالاترش سخته


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :