• (iOS) World War 2: Shooting Games kodē bezgalīgu zeltu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ World War 2: Shooting Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ World War 2: Shooting Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodē bezgalīgu zeltu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ World War 2: Shooting Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Šai spēlei ir potenciāls, bet šajā spēlē ir daudz robotu, es pat nezinu, vai es vēl esmu sastapies ar spēlētāju, automātiskais mērķis un automātiskā šaušana ir smieklīgi, ir kā uzlaušana, bet, ja mainīsit šo spēli, padariet to labāku, būs labākais ww2 šāvējs, heck! Es domāju, ka tas būs labāks par wwh, un, lūdzu, IESNIEDZ RECOIL!!! ES CERU TU IZLASĪSI ŠO

    Lieliska spēle jautri. Visiem ... Daudz ieroču. To visu var pielāgot un daudzos veidos pielāgošanas izmaksas ir nedaudz augstas, tāpēc ietaupiet monētas, lai uzlabotu savus ieročus

    Tas ļoti atpaliek, un visi spēlētāji sastingst, ļaujot man izstaigāt visu dēli un nogalināt vairākus spēlētājus, pirms viņi pat saņem vienu sitienu.

    Šī ir lieliska 2. pasaules kara šaušanas spēle. Tas ir izveidots ļoti labi, un tā ir diezgan laba grafika un spēle.

    Lieliska un jautra spēle, bet vēlas pārāk daudz naudas jauninājumiem, jo jūs to darāt labāk, jo lielākā daļa no tā ir, ka Google Play nozog 30% no katra pirkuma, tāpēc es vainoju mantkārīgos Google izstrādātājus.

    Man patīk, ka nav nekādu lieku asiņu strūklu kā citās fps spēlēs. Būtu labāk, ja mēs varētu spēlēt kā transportlīdzekļi, piemēram, kravas automašīnas vai tanki, taču kartes ir nedaudz mazas. Vairāk pielāgošanas būtu forši, piemēram, vairāk valstu, dažādas ādas krāsas utt. Varbūt būtu labs bezsaistes režīms, piemēram, kampaņa vai kaut kas cits. Citādi lieliska spēle.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :